• Wysyłka i dostawa

dostawa.png


Ponad 95% zamówień wysyłamy tego samego dnia, a najpóźniej w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. 
Wybierz formę wysyłki lub odbierz Twoje soczewki osobiście.

 


Jak dostarczamy Twoje soczewki

Możesz wybrać w jaki sposób mamy dostarczyć Twoje soczewki. Gdy tylko je nadamy otrzymasz od nas wiadomość z numerem Twojej paczki. Wpisując go na podanej w mailu stronie będziesz mógł śledzić gdzie aktualnie się znajduje.

Kurier DPD
Kurier jest najszybszą formą wysyłki dla paczek do 25 kg. Twoje soczewki kurier powinien doręczyć już następnego dnia roboczego po odebraniu ich z naszego magazynu. Sporadycznie zdarza się dostawa do dwóch dni roboczych od nadania przesłyki. W dniu doręczenia otrzymasz mailowo nr telefonu kuriera oraz będziesz miał możliwość zmiany terminu dostawy. W mailu będą także planowane godziny doręczenia - są to godziny orientacyjne i zależą od wielu czynników - ilości doręczeń danego dnia, korków, warunków pogodowych itd. Może się zdarzyć, że kurier dowiezie zamówienie zarówno kilka godzin przed, jak i po planowanym terminie. Jeśli kurier Cię nie zastanie, podejmie jeszcze jedną próbę doręczenia. W przeciwnym wypadku paczka wróci do nas.

Pamiętaj, aby sprawdzić paczkę przed jej odebraniem od kuriera. W razie uszkodzenia sporządź przy kurierze protokół szkody i skontaktuj się z nami. Protokół znacznie ułatwi proces reklamacji.

Przesyłka pocztowa
Przesyłka pocztowa polecona jest nieco tańsza od kuriera, ale też dotarcie zajmie jej trochę więcej czasu. Twoja paczka z soczewkami powinna być u Ciebie po 2-3 dniach roboczych od wysłania jej z naszego magazynu.

Paczkomaty InPost
Najwygodniejszy sposób przesyłki łączący niską cenę oraz odbiór zamówienia w dogodnej lokalizacji. Ponadto w paczkomacie możesz bez czekania w kolejce odebrać swoje zamówienie przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku. Twoja paczka z soczewkami powinna być w wybranym przez Ciebie paczkomacie po 2-3 dniach roboczych od wysłania jej z naszego magazynu. Po dotarciu zamówienia do wybranego paczkomatu dostaniesz powiadomienie smsem oraz mailem.

Odbiór osobisty
Możesz odebrać Twoje soczewki osobiście, gdy tylko potwierdzimy realizację zamówienia. Będą na Ciebie czekać od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00 w punkcie odbioru ul. Taborowa 18, 02-699 Warszawa. Możliwość zapłaty przy odbiorze gotówką lub kartą.

TURBO KURIER (dostawa w dniu zamówienia) - usługa w przygotowaniu
Zalety? Dostawa pod drzwi tego samego dnia w cenie niższej niż przesyłka pocztowa. TURBO KURIER, to rewolucyjna usługa, dzięki której dostarczymy Twoje zamówienie naszym własnym transportem nawet tego samego dnia! Wystarczy, że złożysz zamówienie do godziny 13:00 (zamówienia złożone po 13:00 będą realizowane w kolejnym dniu roboczym), a zamawiany towar będzie dostępny od ręki.

Turbo Kurier


Usługa TURBO KURIER dostępna jest w dni robocze tylko na terenie Ursynowa (Warszawa) po potwierdzeniu dostępności danego towaru. W przypadku niedostępności danego produktu w magazynie, ustalimy nowy termin doręczenia. Towar dostarczany jest w godzinach pracy sklepu. Możliwość zapłaty przy odbiorze gotówką lub kartą.


Obszar dostawy Turbo Kuriera

ursynow.png

 

Ile to kosztuje

U nas nie poniesiesz zawyżonych kosztów wysyłki. Zawsze po złożeniu zamówienia zobaczysz w koszyku łączny koszt przesyłki zależny od wagi zamawianych produktów. Poniższe koszty przesyłek obowiązują dla zamówień do wartości poniżej 449 zł.

Przy zakupach o wartości min. 449 zł opłaconych z góry przesyłka GRATIS!

Kurier DPD
Paczka zwykła (do 25 kg): 14,50 zł
Paczka za pobraniem (do 25 kg) - płatność u kuriera gotówką: 18,90 zł

Poczta Polska (PP)
List polecony priorytet (do 350g): 10 zł
List polecony priorytet (351-1000g): 11 zł

Paczkomaty InPost
Paczka (do 2 kg): 14 zł

Odbiór osobisty (niezależnie od wagi): 0,00 zł
Możliwość płatności z góry, a także przy odbiorze gotówką lub kartą.

TURBO KURIER (niezależnie od wagi, tylko Warszawa Ursynów): 7,99 zł
Możliwość płatności z góry, a także przy odbiorze gotówką lub kartą.
 

Przy zakupach o wartości przekraczającej 150 zł sugerujemy wybranie przesyłki kurierskiej. 

Wysyłka zagraniczna
Koszt wysyłki zagranicznej ustalimy indywidualnie. W tym wypadku skontaktuj się z nami przed złożeniem zamówienia. Maksymalny koszt przesyłki poleconej priorytetowej o wadze nieprzekraczającej 350g wysłanej do krajów europejskich będzie wynosił 20 zł.

 

Kiedy wyślemy i ile potrwa dostawa

Wszystkie zamówienia staramy się wysłać w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Decydujący jest moment zaksięgowania wpłaty, naszybszą formą jest natychmiastowy przelew (Szybkie płatności Online).

95% wysyłanych soczewek mamy na miejscu, w ich przypadku:
° zamówienia złożone do godziny 13:00 zazwyczaj wysyłamy tego samego dnia
° zamówienia złożone po godzinie 13:00 wyślemy najpóźniej kolejnego dnia roboczego
° jeśli złożysz zamówienie w piątek po godzinie 13:00, w czasie weekendu lub w święto, Twoje soczewki wyślemy w najbliższy dzień roboczy

Niektóre soczewki musimy specjalnie dla Ciebie zamówić. W ich przypadku podany czas wysyłki może się wydłużyć. Zawsze na stronie produktu podajemy orientacyjny czas, w ciągu którego nastąpi realizacja zamówienia, to znaczy wysyłka lub możliwość odbioru osobistego (czas 24h oznacza najczęściej dostępność od ręki; czas 1-5 dni roboczych, 10-14 dni roboczych itd. oznacza, że produkt nie jest dostępny od ręki i jest sprowadzany z magazynu zewnętrznego/producenta specjalnie dla Ciebie). W przypadku wydłużonego czasu realizacji poinformujemy Cię o tym i podamy oczekiwany czas wysyłki bądź możliwości odbioru w naszym punkcie.

Na niektóre okoliczności nie mamy wpływu, dlatego czas dostawy z nieprzewidzianych przyczyn może się opóźnić, np. trudnych warunków atmosferczynych lub trudności skontaktowania się kuriera z klientem. W niektórych przypadkach (brak dostępnego towaru u producenta, wyczerpany stan magazynowy itp.) zrealizowanie zamówienia może być niemożliwe. Wówczas skontaktujemy się z Toba i uzgodnimy dalsze kroki, np. zamiana na inny produkt lub zwrot kosztów.

 

Jeśli nie dotarło Twoje zmówienie

Jeśli w podanym czasie nie dotrze do Ciebie przesyłka ani awizo, skontaktuj się z:

Biurem DPD (pn-pt 8-20, sb 8-14)
+48 801 400 373 dla telefonów stacjonarnych
+48 22 577 55 55 dla telefonów komórkowych

Urzędem pocztowym właściwym dla miejsca odbioru

Infolinią InPost paczkomaty
+48 801 400 100
+48 722 444 100

i podaj numer przesyłki (otrzymasz go w mailu potwierdzającycm wysyłkę).

Jeżeli nie uda Ci się uzyskać żadnych informacji, zadzwoń do nas: 22 855 25 87 (pn-pt 9-16). Pomożemy wyjasnić, co dzieje się z Twoją przesyłką.