-
Zwroty i reklamacje
Kupując u nas soczewki nie musisz się o nic martwić. Jeżeli nie jesteś w 100% zadowolony z zakupu wymienimy każde nieotwarte pudełko bez podania przyczyny. Zarejestruj się, aby mieć aż 30 dni na zwrot.
ZWROTY
Jeżeli z jakiegokolwiek powodu soczewki, które zakupiłeś nie są tym czego oczekiwałeś, dopilnujemy żebyś był zadowolony. Zamówiłeś złe soczewki, zapomniałeś o zmianie mocy, a może poprostu się rozmyśliłeś? Zgodnie z prawem masz 14 dni na zwrot, ale jeżeli jesteś zarejestrowanym w naszym sklepie klientem to masz nawet 30 dni, aby zwrócić każde nieotwarte pudełko soczewek bez podania przyczyny.
BEZPŁATNE ZWROTY
Jeżeli chcesz skorzystać z darmowego zwrotu, dokonasz go za pośrednictwem jednego z ponad 4 000 Paczkomatów zlokalizowanych w całej Polsce. Wystarczy, że bezpiecznie zapakujesz zwracane produkty, a następnie wejdziesz na stronę szybkiezwroty.pl, w polu "Wybierz swój sklep internetowy" odnajdziesz "Goldenlens.pl", a następnie wypełnisz formularz i udasz się do do najbliższego paczkomatu - my zajmiemy się resztą!
Darmowy zwrot jest możliwy wyłącznie za pomocą paczkomatów firmy InPost i jest możliwy w ciągu 14 dni od daty otrzymania zamówienia. Maksymalna wielkość przesyłki wynosi 41x38x64cm.
Jak to działa
° Jeśli dokonałeś zakupu jako zarejestrowany Użytkownik, masz aż 30 dni na zwrot od daty zakupu.
° Nie musisz podawać przyczyny. Jeżeli jednak to zrobisz będziemy wdzięczni.
° Jedyny warunek... pudełko, które zwracasz musi być nieotwarte.
° Pozostałe informacje znajdziesz w Regulaminie.
Co muszę zrobić
- Wydrukuj i wypełnij dokładnie formularz wpisując numer konta bankowego, na który zwrócimy Ci pieniądze. Znajdziesz go tutaj.
- W przypadku standardowych zwrotów obowiązuje procedura zawarta w regulaminie (regulamin oraz wzór formularza odstąpienia od umowy do pobrania tutaj).
- Wraz z formularzem i dowodem zakupu (paragonem lub fakturą) zapakuj bezpiecznie zwracane produkty, tak aby nie uszkodziły się w drodze powrotnej. Najlepiej do pudełka, w którym je otrzymałeś. Pamiętaj, że nie będziemy mogli uznać zwrotu jeśli produkt będzie otwarty, będzie zawierać ślady używania albo zostanie uszkodzony w czasie transportu.
- Wyślij wszystko Pocztą Polską z dopiskiem “Zwrot soczewkujemy.pl” na nasz adres :
Soczewkujemy.pl
Ul. Taborowa 18
02-699 Warszawa
- Zwrot pieniędzy dostaniesz od nas przelewem bankowym lub na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej w przeciągu ok. 5 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu.
O czym warto pamietać
° Nie zapomnij dołączyć dowodu zakupu (paragon lub faktura).
° Zwrotu wpłaty dokonujemy tylko przelewem bankowym.
° Soczewki kontaktowe, płyny do soczewek, krople do oczu oraz kompresy termiczne są wyrobami medycznymi - po otwarciu fabrycznego opakowania/blistra produkt nie podlega zwrotowi.
REKLAMACJE
Zawsze zależy nam na zadowolonych klientach, dlatego każdą reklamację rozpatrzymy jak najszybciej. Wystarczy, że zgłosisz się do nas pisząc na sklep@soczewkujemy.pl lub zadzwonisz od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16 na numer 22 855 25 87, abyśmy mogli zaproponować Ci najlepsze rozwiązanie.
Szczegółowe zasady rozpatrywania reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie serwisu.
Ważne
° Uszkodzenia mechaniczne soczewek, wady soczewek powstałe w wyniku złej pielęgnacji oraz wady powstałe w wyniku używania soczewek niezgodnie z przeznaczeniem nie podlegają reklamacji.
° Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko, dlatego wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki.
° Nie odpowiadamy za złe dobranie soczewek przez lekarza okulistę, innego specjalistę lub na własne ryzyko oraz problemy wynikłe z nieprzestrzegania terminowych wizyt kontrolnych u lekarza okulisty.
° Nie mamy możliwości odbioru przesyłek “za pobraniem”.
° W przypadku transakcji dokonanej przez Klienta kartą płatniczą Sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
Masz pytania?
Skotaktuj się nami pisząc na nasz adres: sklep@soczewkujemy.pl lub zadzwoń od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16 na nasz numer 517 380 534. Z przyjemnością pomożemy.