-
Płatności
Robiąc zakupy w naszym sklepie wybierz najdogodniejszy dla siebie sposób płatności. Pamiętaj, że odbiór osobisty i przelew on-line będą najszybsze.
Płatność na konto przelewem bankowym
Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas mail z potwierdzeniem zamówienia i danymi do wykonania przelewu. Dane będą na firmę GoldenLens.pl Stanisław Szymanek, do której należy sklep soczewkujemy.pl. Czas realizacji standardowego przelewu może trwać do 2 dni roboczych bądź do 5 dni w przypadku wpłaty na poczcie. Jeżeli nie otrzymamy Twojego przelewu, przyślemy Ci przypomnienie mailem.
Dane do przelewu
GoldenLens.pl Stanisław Szymanek
ul. Taborowa 18
02-699 Warszawa
Nr konta: 15 1090 1870 0000 0001 1737 2560
W tytule przelewu podaj numer zamówienia, który otrzymałeś mailem.
Przelewem on-line, blikiem lub kartą
Za pośrednictwem bezpiecznego systemu płatności elektronicznych Sky-Pay możesz zapłacić:
- Szybkim przelewem elektronicznym z większości polskich banków. Lista wszystkich dostępnych banków jest widoczna podczas składania zamówienia.
- Kartą kredytową: VISA, VISA Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro.
- Za pomocą kodu BLIK.
- Przez Google Pay lub Apple Pay.
- Za pomocą Alior Raty.
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
Płatność przy odbiorze w siedzibie firmy
Wybierając odbiór osobisty w siedzibie naszej firmy przy ul. Taborowej 18 w Warszawie możesz zapłacić gotówką lub kartą podczas odbieru swojego zamówienia.
Warto pamiętać
° Jeżeli chcesz jak najszybciej otrzymać swoje soczewki, wybierz Szybkie płatności Online lub odbierz je osobiście w naszej siedzibie. W przypadku płatności kartą termin dostawy określony w regulaminie liczy się od momentu pozytywnej autoryzacji transakcji.
° W powyższych przypadkach weryfikacja płatności trwa do kilkunastu minut, więc od razu będziemy mogli przekazać Twoje zamówienie do realizacji.
° Płatność na konto bankowe potrwa dłużej, bo musimy zaksięgować Twój przelew. Czas realizacji standardowego przelewu to 1-2 dni robocze, przelewy wykonane w dzień roboczy przed weekendem/świętem może do nas dotrzeć dopiero następnego dnia roboczego.
° W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą Sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
° W przypadku płatności przy odbiorze osobistym w siedzibie sklepu po poinformowaniu o możliwości odbioru, płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą czekamy 7 dni na dokonanie płatności. Po tym terminie zamówienie może zostać anulowane.