-
Wysyłka i dostawa
Ponad 95% zamówień wysyłamy tego samego dnia, a najpóźniej w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Wybierz formę wysyłki lub odbierz Twoje soczewki osobiście.
Jak dostarczamy Twoje soczewki
Możesz wybrać w jaki sposób mamy dostarczyć Twoje soczewki. Gdy tylko je nadamy otrzymasz od nas wiadomość z numerem Twojej paczki. Wpisując go na podanej w mailu stronie będziesz mógł śledzić gdzie aktualnie się znajduje.
ORLEN Paczka
Dostawa do Automatów Paczkowych ORLEN, wybranych stacji paliw, kiosków RUCH-u, placówek partnerskich oraz sklepików osiedlowych i punktów usługowych. Czas dostawy, to najczęściej 1 dzień roboczy.
Kurier InPost
Kurier InPost jest korzystnym wyborem przy zamawianiu paczek na adres domowy lub do firmy. Twoje zamówienie kurier powinien doręczyć w ciągu 1-2 dni roboczych po odebraniu ich z naszego magazynu, jednak najczęściej przesyłka zostaje dostarczona już na następny dzień.
Pamiętaj, aby sprawdzić paczkę jak najszybciej po odebraniu jej od kuriera. W razie uszkodzenia sporządź protokół szkody i skontaktuj się z nami. Protokół znacznie ułatwi proces reklamacji.
Paczkomaty InPost
Najwygodniejszy sposób przesyłki łączący niską cenę oraz odbiór zamówienia w dogodnej lokalizacji. Ponadto w paczkomacie możesz bez czekania w kolejce odebrać swoje zamówienie przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku, także z płatnością kartą przy odbiorze. Twoja paczka powinna być w wybranym przez Ciebie paczkomacie już na drugi dzień roboczy od wysłania jej z naszego magazynu. Sporadycznie zdarza się dostawa do dwóch dni roboczych od nadania przesyłki. Po dotarciu zamówienia do wybranego paczkomatu dostaniesz powiadomienie smsem lub w aplikacji oraz mailem.
Przy ujemnych temperaturach lub podczas upałów zalecamy wybór innej formy przesyłki przy zamawianiu soczewek, płynów lub kropli.
Odbiór osobisty
Możesz odebrać Twoje soczewki osobiście, gdy tylko potwierdzimy realizację zamówienia. Będą na Ciebie czekać od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-16:00 w punkcie odbioru ul. Taborowa 18, 02-699 Warszawa. Możliwość zapłaty przy odbiorze gotówką lub kartą.
Wysyłka zagranicę
Przy niewielkich paczkach (do 1,5 kg) oferujemy także wysyłkę do krajów europejskich za pośrednictwem Poczty Polskiej. Dostępne państwa znajdziesz podczas składania zamówienia po przejściu do metod płatności.
Ile to kosztuje
U nas nie poniesiesz zawyżonych kosztów wysyłki. Zawsze po złożeniu zamówienia zobaczysz w koszyku łączny koszt przesyłki wyliczony automatycznie na podstawie wagi zamawianych produktów. Poniższe koszty przesyłek obowiązują dla zamówień do wartości poniżej 399 zł.
Przy zakupach o wartości min. 399 zł opłaconych z góry przesyłka ORLEN Paczką i do Paczkomatu GRATIS!
ORLEN Paczka
Płatność z góry:
Paczka: 9,99 zł
Paczkomaty InPost
Płatność z góry:
Paczka: 17 zł
Kurier InPost
Płatność z góry:
Paczka (do 5 kg): 18,50 zł
Paczka (5,1-10 kg): 21 zł
Paczka (10,1-15 kg): 25 zł
Odbiór osobisty (niezależnie od wagi): 0,00 zł
Możliwość płatności z góry, a także przy odbiorze gotówką lub kartą.
Wysyłka zagraniczna (Europa)
Poczta Polska (do 500g): 35 zł
Poczta Polska (500g-1000g): 50 zł
Poczta Polska (1000g-2000g): 90 zł
Podane przedziały wagowe dotyczą łącznej wagi produktów oraz opakowania.
Kiedy wyślemy i ile potrwa dostawa
Wszystkie zamówienia staramy się wysłać w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia. Decydujący jest moment zaksięgowania wpłaty, naszybszą formą jest natychmiastowy przelew (Szybkie płatności Online).
95% wysyłanych soczewek mamy na miejscu, w ich przypadku:
° zamówienia złożone do godziny 13:00 zazwyczaj wysyłamy tego samego dnia
° zamówienia złożone po godzinie 13:00 wyślemy najpóźniej kolejnego dnia roboczego
° jeśli złożysz zamówienie w piątek po godzinie 13:00, w czasie weekendu lub w święto, Twoje soczewki wyślemy w najbliższy dzień roboczy
Niektóre soczewki musimy specjalnie dla Ciebie zamówić. W ich przypadku podany czas wysyłki może się wydłużyć. Zawsze na stronie produktu podajemy orientacyjny czas, w ciągu którego nastąpi realizacja zamówienia, to znaczy wysyłka lub możliwość odbioru osobistego (czas 24h oznacza najczęściej dostępność od ręki; czas 1-5 dni roboczych, 10-14 dni roboczych itd. oznacza, że produkt nie jest dostępny od ręki i jest sprowadzany z magazynu zewnętrznego/producenta specjalnie dla Ciebie). W przypadku wydłużonego czasu realizacji poinformujemy Cię o tym i podamy oczekiwany czas wysyłki bądź możliwości odbioru w naszym punkcie.
Na niektóre okoliczności nie mamy wpływu, dlatego czas dostawy z nieprzewidzianych przyczyn może się opóźnić, np. trudnych warunków atmosferczynych lub trudności skontaktowania się kuriera z klientem. W niektórych przypadkach (brak dostępnego towaru u producenta, wyczerpany stan magazynowy itp.) zrealizowanie zamówienia może być niemożliwe. Wówczas skontaktujemy się z Toba i uzgodnimy dalsze kroki, np. zamiana na inny produkt lub zwrot kosztów.
Jeśli nie dotarło Twoje zmówienie
Jeśli w podanym czasie nie dotrze do Ciebie przesyłka ani awizo, skontaktuj się z:
Infolinią InPost
+48 801 400 100
+48 722 444 100
i podaj numer przesyłki (otrzymasz go w mailu potwierdzającym wysyłkę).
Jeżeli nie uda Ci się uzyskać żadnych informacji, zadzwoń do nas: 22 855 25 87 (pn-pt 9-16). Pomożemy wyjasnić, co dzieje się z Twoją przesyłką.