• Zwroty i reklamacje

zwrot.png


Kupując u nas soczewki nie musisz się o nic martwić. Jeżeli nie jesteś w 100% zadowolony z zakupu wymienimy każde nieotwarte pudełko bez podania przyczyny. Zarejestruj się, aby mieć aż 30 dni na zwrot.

 

ZWROTY

Jeżeli z jakiegokolwiek powodu soczewki, które zakupiłeś nie są tym czego oczekiwałeś, dopilnujemy żebyś był zadowolony. Zamówiłeś złe soczewki, zapomniałeś o zmianie mocy, a może poprostu się rozmyśliłeś? Zgodnie z prawem masz 14 dni na zwrot, ale jeżeli jesteś zarejestrowanym w naszym sklepie klientem to masz nawet 30 dni, aby zwrócić każde nieotwarte pudełko soczewek bez podania przyczyny.

 

Jak to działa

° Jeśli dokonałeś zakupu jako zarejestrowany Użytkownik, masz aż 30 dni na zwrot od daty zakupu.
° Nie musisz podawać przyczyny. Jeżeli jednak to zrobisz będziemy wdzięczni.
° Jedyny warunek...  pudełko, które zwracasz musi być nieotwarte.
° Pozostałe informacje znajdziesz w Regulaminie.

 

Co muszę zrobić

  1. Wydrukuj i wypełnij dokładnie formularz wpisując numer konta bankowego, na który zwrócimy Ci pieniądze. Znajdziesz go tutaj.
  2. W przypadku standardowych zwrotów obowiązuje procedura zawarta w regulaminie (regulamin oraz wzór formularza odstąpienia od umowy do pobrania tutaj).
  3. Wraz z formularzem i dowodem zakupu (paragonem lub fakturą) zapakuj bezpiecznie zwracane produkty, tak aby nie uszkodziły się w drodze powrotnej. Najlepiej do pudełka, w którym je otrzymałeś. Pamiętaj, że nie będziemy mogli uznać zwrotu jeśli produkt będzie otwarty, będzie zawierać ślady używania albo zostanie uszkodzony w czasie transportu.
  4. Wyślij wszystko Pocztą Polską z dopiskiem “Zwrot soczewkujemy.pl” na nasz adres :

    Soczewkujemy.pl
    Ul. Taborowa 18
    02-699 Warszawa

     
  5. Zwrot pieniędzy dostaniesz od nas przelewem bankowym lub na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej w przeciągu ok. 5 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu.

 

O czym warto pamietać

° Nie zapomnij dołączyć dowodu zakupu (paragon lub faktura).
° Zwrotu wpłaty dokonujemy tylko przelewem bankowym.
° Soczewki kontaktowe, płyny do soczewek, krople do oczu oraz kompresy termiczne są wyrobami medycznymi - po otwarciu fabrycznego opakowania/blistra produkt nie podlega zwrotowi.

 

REKLAMACJE

Zawsze zależy nam na zadowolonych klientach, dlatego każdą reklamację rozpatrzymy jak najszybciej. Wystarczy, że zgłosisz się do nas pisząc na sklep@soczewkujemy.pl lub zadzwonisz od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16 na numer 22 855 25 87, abyśmy mogli zaproponować Ci najlepsze rozwiązanie.

Szczegółowe zasady rozpatrywania reklamacji znajdziesz w naszym regulaminie serwisu.

 

Ważne

° Uszkodzenia mechaniczne soczewek, wady soczewek powstałe w wyniku złej pielęgnacji oraz wady powstałe w wyniku używania soczewek niezgodnie z przeznaczeniem nie podlegają reklamacji.
° Reklamowany produkt odsyłasz na swój koszt i ryzyko, dlatego wybierz pewny sposób dostarczenia przesyłki.
° Nie odpowiadamy za złe dobranie soczewek przez lekarza okulistę, innego specjalistę lub na własne ryzyko oraz problemy wynikłe z nieprzestrzegania terminowych wizyt kontrolnych u lekarza okulisty.
° Nie mamy możliwości odbioru przesyłek “za pobraniem”.
° W przypadku transakcji dokonanej przez Klienta kartą płatniczą Sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.

 

Masz pytania?

Skotaktuj się nami pisząc na nasz adres: sklep@soczewkujemy.pl lub zadzwoń od poniedziałku do piątku w godzinach 9-16 na nasz numer 22 855 25 87. Z przyjemnością pomożemy.